Маркетплейс BOO!ua запускає унікальний для України сервіс порівняння цін на вживані товари

При купівлі будь-яких товарів, ми у першу чергу звертаємо увагу на їх ціну.


Особливо гостро це питання постає під час придбання вживаних товарів, адже кожен продавець самостійно визначає ціну. Шикарний телевізор коштує підозріло дешево, натомість, смартфон, чи золоті сережки – аж занадто дорого. 


Хтось, можливо, обманює, хтось – набиває ціну. Як вгадати???


Покупцю доводиться витрачати не одну годину, аби зайти на різноманітні ресурси та порівняти ціни.

При цьому, питання ціни є проблемним і для продавця, адже коли він поставить за високу ціну, то, навряд чи, зможе швидко продати свій товар. Але, водночас, ніхто не хоче продешевити. 

Вже зараз ви можете заходити на маркетплейс BOO!ua та дивитися ціни на вживані товари, які пропонують продавці.

При цьому, IT-фахівці маркетплейсу зацікавились питанням, як максимально оптимізувати цей процес і готують до запуску новаторську систему формування оптимальної ціни на вживані товари.


«Робота системи грунтується на принципах Data Science та штучного інтелекту. Якщо говорити простою мовою, то в нашій системі робота машини замінить ручну роботу людей. Система буде аналізувати ціни вживаних товарів на ринку, систематизувати їх та визначати оптимальну ціну, в залежності від стану. І всі користувачі системи матимуть об’єктивну картину співвідношення ціна-якість», — розповідає IT-директор маркетплейсу BOO!ua Дмитро Яковенко.

 Керівництво маркетплейсу постійно наголошує, що одне з ключових завдань їхнього нового ІТ-продукту — зробити ринок продажу вживаних товарів в Україні більш сучасним.


«Товари кожної категорії мають свою градацію. Зокрема, це можуть бути Refurbished-вироби, які мали певні недоліки усунуті їх виробником, вживані товари у хорошому стані, вживані товари з певними зовнішніми, чи внутрішніми дефектами. Всі ці фактори, звісно, впливають, на ціну товару. Приміром, зараз новий IPhone 11 коштує приблизно 23 тисячі гривень. Але якщо це вживаний IPhone, то його ціна у першу чергу залежить від того, скільки ним користувалися, чи є пошкодження екрану та корпусу. І щоб продавці не завищували, чи занижували ціни, а покупці мали змогу придбати товар за реальною вартістю ми і вирішили запустити наш сервіс», — пояснює директор BOO!ua Вадим Федорчук.

 За задумом, новий сервіс буде багатофункціональним та матиме декілька ключових напрямків.


«Новий сервіс буде, в першу чергу, розрахований на наших партнерів, які продають товари на BOO!ua. В залежності від характеристик товару та порівняння цін на інших майданчиках, програма буде формувати оптимальну ціну саме на цей товар, що дозволить їм його швидше продати», — додає Вадим Федорчук.


Джерело: AIN