Шановні клієнти

МИ Boo!ua – БЕЗПЕЧНИЙ маркетплейс, який спеціалізується на продаж б\у, та уціненого товару.

Наша команда детально підходить до вибору постачальників, які розміщують товари у нас на сайті.

Наші продавці – це великі мережі магазинів техніки, ломбарди, середній бізнес, та з кожним з них підписаний договір, який жорстко регламентує роботу продавця і виступає гарантом безпеки для покупця.

Весь товар публікується тільки після перевірки модератора (тобто людина дивиться на відповідність фотографії до заявленого опису) після того товар стає доступним до замовлення на сайті.

Також у нас працює відділ контролю якості обслуговування, він веде комунікацію з покупцем та продавцем, і у разі рідкісних проблем, допомагає їх улагодити.


Маркетплейс Boo!ua страхує покупців на суму оплаченого замовлення чи передоплати. Якщо ви зробили оплату або передоплату за товар, а продавець не надіслав його вам, для компенсації пишіть на пошту info-boo.ua Важливо в темі листа зробити позначку «Компенсація»!


Правила для отримання компенсації:

1. Замовлення має бути оформлене на сайтіboo.ua через кошик або куплено в один клік;
2. Оплата або передоплата за товар була зроблена на банківські реквізити продавця, які він надав вам у листуванні (viber, telegram, watsapp, смс повідомленням) і покупець може надати документи, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити;
3. Замовлення оформлене не більше 7 календарних днів до моменту звернення за програмою компенсації.


Покупець не може скористатися Програмою Захисту у таких випадках:

1. Товар був доставлений особисто продавцем і оплата була зроблена готівкою;
2. Товар не був доставлений або пошкоджений з вини служби доставки;
3. Реквізити, на які було здійснено оплату, не збігаються з реквізитами, які відправив продавець при обробці замовлення;
4. Товар був доставлений покупцю та відповідав заявленим характеристикам, але з якихось причин не задовольнив очікування клієнта.


Зверніть увагу на те, що Програма захисту працює на замовлення, які не були доставлені продавцями. З питань обміну/повернення рекомендуємо звертатися info-boo.ua Важливо в темі листа зробити позначку «Повернення товару»