Я не впевнений, чи є товар в наявності?

Якщо ви бачите товар на сайті — він є в наявності. Бувають рідкісні випадки, коли система не встигає оновити статус товару, тому ми рекомендуємо одразу оформити замовлення. 


Це дасть вам кілька переваг:


1. Гарантію, що він точно заброньовано для вас. Це актуально, тому що більшість товарів в одному екземплярі.


2. Якщо все ж товару не виявилося в наявності (рідкісні випадки, коли дві людини замовляють товар в одну секунду), постачальник товару зв'яжеться з вами і запропонує альтернативу.

 


Як оформити замовлення?

Для оформлення замовлення вам потрібно:


1.Вибрати товар на сайті


2. Додати його в кошик (для цього натиснути «В кошик») або натиснути «Замовити в 1 клік»


Без названия.png




3. Після натискання «В кошик» ви можете оформити замовлення, або продовжити покупки

Без названия (1).png




Після натискання «Замовлення в 1 клік» вам буде потрібно тільки ввести номер телефону та ім'я, після чого вам зателефонує менеджер

Без названия (2).png




Якщо поруч з товаром є значок «Безпечна угода», товар можна оплатити онлайн

Без названия (3).png




Як можна отримати товар?

Доставка товару здійснюється в відділення компаній-перевізників.

Список доступних служб доставки — в картці товару.

Без названия (4).png



Якщо товар знаходиться в вашому місті, є можливість домовитися з продавцем про самовивіз.

Можливість самовивозу вказується в списку пропозицій

Без названия (5).png




Як оплатити товар?

Товар можна оплатити за допомогою онлайн-оплати, готівкою при самовивозі, або при отриманні у відділенні компанії-перевізника.




Чи можна домовитися про знижку?

Ні. Ми передаємо умови від продавців — покупцям і ніяк не впливаємо на ціну. Всі знижки на товари відображаються на сайті.




Де можна подивитися всі актуальні акції?

Всі діючі у акції знаходяться в розділі «Акції та знижки» на сайті:

Без названия (6).png




Як відбувається оплата онлайн?

Після підтвердження оплати, на вашому рахунку блокується сума, рівна вартості товару. Після отримання товару гроші списуються. Якщо ви відмовилися від отримання — гроші розблокуються на вашому рахунку.



Якщо я відмовлюся від товару, сплаченого онлайн?

Гроші повернуться в терміни, обумовлені вашим банком і його взаємодією з платіжною системою.



Я не можу провести оплату. Технічний збій

Якщо вам не вдається зробити онлайн-оплату, спробуйте перейти за унікальним посиланням (В особистому кабінеті або в електронному листі про замовлення. Також посилання доступне в історії замовлень — кожному замовленню присвоєне посилання. В листі про нове замовлення також відправляється посилання-кнопка для оплати онлайн).


Якщо технічний збій на стороні сервісу онлайн-оплати — це може зайняти деякий час. Спробуйте звернутися в їх службу підтримки:

Liqpay: https://www.liqpay.ua/ - На сайті працює онлайн-чат

Fondy: +38 044 364-22-77, 10:00 — 19:00 (щодня, крім святкових і вихідних днів)

Platon: 0 (800) 750 504




Коли гроші розблокуються?

Якщо в замовленні 1 товар — розблокування коштів відбувається протягом 3-7 днів.

Якщо більше одного товару — як тільки буде оформлено повернення останнього товару із замовлення.




Якщо кошти не розблокувалися через 7 днів

Спробуйте уточнити що не так у вашого банку або у сервісу, через який ви проводите оплату.




Чи стягується додатковий відсоток за послугу онлайн-оплати?

Ні, ви оплачуєте зі своєї карти тільки вартість онлайн замовлення, зазначену на сайті.




Я від замовлення відмовився, а гроші списалися

Гроші з вашого рахунку списуються в момент одержання замовлення. Весь інший час вони утримуються, але знаходяться на вашому рахунку.

Банк поверне вам повну суму, як тільки буде оформлено повернення всіх товарів.




Гроші за замовлення списалися двічі

Всі операції по онлайн-платежам здійснюються тільки через утримання коштів.

Тобто, вони один раз утримуються, а по завершенні покупки — списуються. Для початку, перевірте залишок коштів на рахунку.

Якщо вони дійсно зняті двічі — зателефонуйте нам на гарячу лінію (номер вказаний
в SMS, яка прийшла після оформлення замовлення).




Як дізнатися, коли прийде моя посилка?

Після того, як товар буде відправлений продавцем, ви можете відстежувати його місцезнаходження, використовуючи сервіси поштової служби (сайт, додаток або гарячу лінію).



Хочу з’ясувати, який саме камінь міститься в ювелірному виробі?

Камені не проходять сертифікацію і перевірку гемолога, назву всіх вставок (крім діамантів) ми вказуємо імовірно.

Діаманти проходять перевірку тестером в відділеннях наших постачальників.




Хочу дізнатися адреси магазинів, в яких є товар

Товари найчастіше в єдиному екземплярі, тому кожен з них може знаходиться в різних містах.

Зробіть замовлення, вам зателефонують і уточнять, де знаходиться товар (або товари), які ви замовили.




Хочу поскаржитися на придбання неякісного товару

Вам потрібно максимально уважно перевіряти товар перед оплатою. Зі свого боку, ми можемо допомогти з обміном, якщо він можливий у продавця.




Чи є гарантія на товар?

Ми — інтернет-майданчик б/в товарів.

Єдиної системи гарантій у нас немає. Ми співпрацюємо з різними продавцями. Наявність гарантії від них прописується в товарі.

Без названия (7).png




Чи можливий самовивіз?

Ми — маркетплейс.

Продавці використовують наш інтернет-майданчик для розміщення свого товару.

У нас немає точок видачі товару. Адреса, місто і місцезнаходження товару можна уточнити після замовлення.




Як перевірити справжність вставки або металу?

Ви можете перевірити це в відділенні продавця, в якому знаходиться ювелірний виріб, або при отриманні у відділенні компанії-перевізника, запросивши фахівця.

Всі ювелірні вироби проходять перевірку реактивами.



Товар вживаний чи новий?

Стан товару описано на сторінці моделі

Без названия (9).png



І в картці товару

Без названия (8).png




Як стати продавцем на boo.ua?

Вам потрібно пройти реєстрацію, яка складається з двох етапів:


1. Заповнити заявку на сторінці «Партнерам»


2. На вказаний імейл прийде посилання на заповнення реквізитів постачальника та брифа. Після заповнення другої форми з вами зв'яжеться наш менеджер
             і проінструктує про подальші дії.




Чи є доставка за кордон?

Покищо немає. Доставка можлива тільки по Україні




Не знайшли відповіді на своє питання? 

Зв'яжіться зі співробітником служби підтримки :-)

0 800 30-80-04